Ar
En
Ru
ورود

گزارش بازدید مدیریت عامل هلدینگ شهیدقندی جناب آقای دکتر عسکری از کارخانه پلیمر ایساتیس ابرکوه

08:10 1399/07/30

کارخانه پلیمر ایساتیس ابرکوه در تیرماه سال1390تأسیس ودر مهر ماه سال1391 بارویکرد تولید انواع کامپاند و گرانول و مستر بچ پلیمری به بهره برداری انبوه رسید. رویکرد کارخانه تاسال97 فقط پوشش نیازهای کارخانه شهید قندی بود و از سال 97 تلاش برای ورود به بازارهای سایر در دستورالعمل قرار گرفت . 

بدو ورود جناب آقای دکتر عسکری به کارخانه جلسه معارفه همکاران پلیمر ایساتیس درسالن کنفرانس انجام پذیرفت و سپس از خطوط تولید و ظرفیت های تولیدی و آزمایشگاه کنترل کیفیت بازدید کامل به عمل آمد و جناب آقای مهندس اقتصادی عضو هیأت مدیره پلیمر و مهندس برومند مدیر عامل شرکت پلیمر و مهندس احمد آصفی مدیرتولید گزارش کامل از پتانسیل کارخانه و ماشین آلات که از تکنولوژی ممتاز کشور کره است ارائه نمودند. 

پس از بازدید وبازگشت به سلن کنفرانس گزارش عملکرد سال98 و چهارماهه اول سال 99 توسط مهندس برومند ارائه گردید. آقای دکتر عسکری عملکرد چهارماهه اخیر کارخانه را مثبت اما حداقلی ارزیابی نمود و ضمن تشکر از زحمات مدیران و هیات مدیره پلیمر بانگرش به سال جهش تولید توصیه به استفاد هاز تمامی ظرفیت های خالی نمودند و اذعان داشتند که در این شرایط وظیفه مدیران حفظ منافع صاحبان سهام و بالنتیجه رونق تولید است و در این راستا هیات مدیره و مدیران پلیمر استراتژی ثبت رکورد7000 تن محصولات پلیمری رادرسال99 هدف گذاری نمودند .در ادامه مدیریت محترم عامل هلدینگ بر لزوم دانش بنیان نمودن شرکت وهمکاری هرچه بیشتر این صنعت با دانشگاه در راستای کارآفرینی تاکید داشتند و خواهان توسعه همه جانبه باتوجه به پتانسیل های قابل توجه این صنعت و تلاش بیشتر برای ورود به بازارهای ممتاز وتولید محصولات جدید مانندXLPEعایقی که نیاز مبرم کشور است و فیلم یک لایه عریض کشاورزی از پلی اتیلن نمودند و مقرر گردید طرح توجیهی این دو پروژه حداکثر ظرف یک ماه اماده وارائه گردد تا پس از تصویب هیات مدیره هلدینگ شهید قندی به مرحله تامین اعتبار و اجرا درآید و در آخر ایشان با آرزوی موفقیت برای مدیران و پرسنل کارخانه خواستار ثبت نام و ورود شرکت پلیمر به بورس در سال جاری شدند. دراین بازدید آقایان مهندس دستا و دکتر طاقداریان از اعضای هیات مدیره هلدینگ شهید قندی نیز حضور داشتند و مدیرعامل کارخانجات تولیدی شهید قندی را همراهی نمودند. 

جلسه وبازدید با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد پایان یافت.