Ar
En
Ru
ورود

شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی برند شایسته‌ سال 99 شد

13:41 1399/12/26


شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در میان برندهای مختلف و متعدد صاحبان صنایع، خدمات و تولید، به عنوان یکی از برندهای معتبر و شایسته ملی در سطح کشور انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی، از سوی دبیرخانه اجلاس سراسری تجلیل از برندهای شایسته سال 1399، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی به‌عنوان برند برتر در حوزه تولید کابل شناخته و معرفی و با اهدای تندیس، لوح زرین اجلاس و همچنین اعطای گواهی ‌نامه‌های بین‌المللی،مورد تجلیل قرار گرفت.
 این مراسم با حضور صاحبان برندهای معتبر و شناخته ‌شده‌ فعال درعرصه‌های متنوع تولیدی و خدماتی در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.
 در میان شرکت‌های منتخب، اسامی شرکت‌های بزرگی همچون صنایع مس شهید باهنر ، ایران خودرو ،همراه اول، نفت سپاهان، مجتمع مس سرچشمه و ... به چشم می‌خورد.
هدف دیگر از برگزاری این اجلاس، حمایت از تولید کنندگانی بود که در شرایط حساس اقتصادی کنونی کشورمان،با رویکرد هوشمندانه و با برنامه ریزی و تدبیر اقتصادی درست و تمرکز بر ظرفیت های داخلی به عنوان افتخار آفرینان عرصه تولید و صنعت کشور از آنها یاد می‌شود.