Ar
En
Ru
ورود

بازدید هیئت ازبکستانی از کارخانه و جلسه با مدیران ارشد

12:34 1401/12/23

صبح امروز یک هیئت سه نفره از کشور ازبکستان جهت بازدید و جلسه با مدیران ارشد، میهمان کارخانه شهید قندی بودند.

آقایان عظمت کوچکاروف مدیرعامل شرکت پاختاماش(paxtamash)، آقای نعمت الله اولیوف مدیر عامل شرکت Goldengate International Star و آقای علی زمانی مشاور و شریک تجاری ایشان در این بازدید حضور داشتند.

جلسه مفصل پرزنت صبح امروز با عرض خیرمقدم و توضیحات جناب آقای دکتر عسکری مدیر عامل محترم و ارائه جناب آقای مهندس حسینی  رئیس هیئت مدیره  برگزار شد که در آن به معرفی اجمالی شرکت ،محصولات و توانمندی های هولدینگ جهت شروع همکاری در منطقه اوراسیا با هیئت ازبکستانی پرداخته شد.

در ادامه از خطوط تولید کارخانه(سالن های نوری و مسی) بازدید بعمل آمد و پس از آن در جلسه جمع بندی در دفتر مدیر کارخانه جناب آقای مهندس طایفی توضیحات نهایی توسط جناب مهندس حسینی ارائه شد و به برخی سوالات میهمانان پاسخ داده شد. در پایان رئیس هیئت مدیره به بازدید کنندگان قول پشتیبانی تمام قد در مسائل فنی و اجرایی در زمینه قراردادهای پیمانکاری، تاسیس شرکت مشترک جهت ایجاد کارخانه در کشور ازبکستان و تولید انواع کابل و  تولید پنل های خورشیدی، فروش مواد اولیه پلیمری و حتی اعزام کارشناسان مجرب هولدینگ جهت پرزنت و طراحی پروژه های شرکت مخابرات ازبکستان داد و خاطر نشان کرد که با شروع همکاری در کشور ازبکستان این دو شرکت جز نمایندگان شهید قندی در کشور روسیه قرارخواهند گرفت. 

میهمانان با همراهی آقایان مهندس برومند (مدیرعامل شرکت پلیمر)،دکتر مهاجرانی(رئیس هیئت مدیره پلیمر)،مهندس طایفی (مدیرکارخانه شهید قندی)،صادقیان(مدیر حراست شهید قندی) برای بازدید از کارخانه پلیمر به شهر ابرکوه عزیمت کردند.

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found


not found


not found