Ar
En
Ru
ورود

بازدید معاون مالی و اقتصادی هولدینگ توسعه معادن و فلزات "و معادن" از کارخانجات شهید قندی

08:37 1402/01/16

صبح روز سه شنبه 8 فروردین 1402 مجموعه شهید قندی میزبان معاون مالی و اقتصادی هولدینگ توسعه معادن و فلزات "و معادن "بود، این بازدید 4 ساعته که به دعوت مدیرعامل شهید قندی انجام گرفت، حامل خبرهای خوبی برای مجموعه شهید قندی خواهد بود.

ابتدا از سالن های تولید نوری- سالن پسیو-سالن مسی1-سالن مسی2-سالن برش-مجموعه برق آفتابی هدایت نور-مجموعه بازیافت ایساتیس  و از ظرفیت های فراوان بالفعل و بالقوه مجموعه شهید قندی به صورت میدانی بازدید بعمل آمد. با توضیحات فنی مهندس طایفی (مدیر کارخانه) و ارائه درخواست ها و برنامه های آینده شرکت برای هر مرحله توسط دکتر عسکری (مدیرعامل) برنامه بازدید به پایان رسید.

مدیر عامل شهید قندی با اعلام توانایی های این مجموعه صنعتی 100 هکتاری و وجود پتانسیل قرار گرفتن مجموعه در راس تولید کنندگان سیم و کابل خاور میانه از هولدینگ درخواست همراهی و همکاری داشت.

آقای دکتر کیارش مهرانی (معاون مالی و اقتصادی هولدینگ "و معادن") که صاحب 75 درصد از سهام مجموعه شهید قندی است قول خارج نشدن سرمایه های این شرکت از شهر یزد را داد و  ابراز امیدواری کرد که هولیدنگ آمادگی همکاری و حمایت مالی در طرح های جاری و آتی مجموعه شهید قندی را دارد- دکتر مهرانی ظرفیت های مجموعه شهید قندی را با مجموعه مس باهنر مقایسه کرد و اعلام کرد در صورت استفاده از ظرفیت های بالقوه مجموعه در منطقه حرف اول راخواهد زد. 

وی خاطر نشان کرد با توجه به شروع مولد سازی اموال و دارایی ها در کشور این مجموعه نباید از این مهم عقب بماند و انتقال کارخانه به محل جدید و تبدیل کاربری اراضی کارخانه فعلی مجموعه جان دوباره ای خواهد گرفت. وی اضافه کرد که تمام سود حاصل از این انتقال در استان سرمایه گذاری خواهد شد.

در ادامه گزارش تصویری از این بازدید 


not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found