Ar
En
Ru
ورود

" بازدید معاونت معدنی شرکت توسعه معادن و فلزات از مجموعه کارخانجات تولیدی شهید قندی"

09:03 1402/04/31

روز یکشنبه 25 تیرماه 1402 جناب آقای مهندس صفری ضمن برگزاری جلساتی با جناب آقای مهندس برومند مدیر کارخانه ، به بازدید از بخش های مختلف کارخانجات تولیدی شهید قندی پرداختند.

در این بازدید ابتدا معاونت معدنی شرکت توسعه معادن و فلزات از سالن "نوری" بازدید کرده و با مراحل مختلف تولید انواع فیبر های نوری آشنا شدند.

در بخش دیگر این بازدید مهندس صفری و مهندس فراهانی به سالن "مسی" مراجعه و ضمن بازدید از مراحل تولید و دستگاه های این سالن، با مهندسین و کارگران این بخش تولیدی به گفت گو پرداختند.


not found

not found


not found

not found

not found

در ادامه نماینده ی محترم شرکت توسعه معادن و فلزات با حضور در سالن تولید کارخانه ی برق آفتابی هدایت نور بعنوان یکی از شرکت های تابعه ی کارخانجات تولیدی شهید قندی، پس از بازدید و آشنایی با بخش های مختلف این مجموعه و همچنین مراحل ساخت و تولیدی پنل های برق خورشیدی، با جناب مهندس پورصالح مدیرعامل محترم مجموعه ی هدایت نور درمورد اهمیت تولید پنل های خورشیدی و موانع تولید به گفت گو پرداختند.


not found


not found


آزمایشگاه مجهز مجموعه کارخانجات تولیدی شهید قندی، بخش کنترل کیفیت ، مجموعه ی رفاهی و آمفی تئاتر کارخانه از دیگر بخش هایی بود که جناب مهندس صفری از آنها بازدید به عمل آوردند.


not found

not found

not found