Ar
En
Ru
ورود

پیام مدیرعامل شهید قندی به مناسبت نوروز ۱۴۰۲

18:03 1402/01/02

هوالحکیم العلیم


یامقلب گو و این دل را به دست یار ده


یامحول گو و جان را در ره دلدار ده


هم دل و هم حال ما گردان مقلب، ای خدا


بهترین حال دل و شیوایی گفتار ده

چشمه عشقی زلال ، چون آسمان بی کران


همتی بالا بلند و دیده ای بیدار ده


فرارسیدن سال نو، شمیم رویش شوق انگیز هستی که جلوه ای از جمال خداوند را متجلی می کند صمیمانه تبریک عرض می نمایم. 
آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است و در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن  به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.


سالی دیگر را در کنار هم سپری کردیم و خداوند را شاکریم که در آستانه سال نو، شروعی دوباره را جشن می‌گیریم. مصادف شدن نوروز امسال با حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی کارکنان این شرکت تبریک و تهنیت عرض می نمایم. سال ۱۴۰۱ را در حالی پشت سر گذاشتیم که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب ، مزین به نام "سال تولید، دانش بیان و اشتغال آفرین" گردید که با وجود همه فرازو نشیب ها توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز شرکت قدم برداریم. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و همدلی تک تک شما  عزیزان که سرمایه اصلی سازمان می باشید تشکر و قدردانی نموده و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برایتان آرزومندم.


در سالی که گذشت، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با هدف ارتقای رضایت مندی مشتریان و سهامداران ، به حمدالله توفیقات فراوانی کسب نمود و توانستیم به همت همکاران خوبمان، در مسیر نقشه راه تدوینی گام های خوبی برداریم و دستاوردهای مهمی کسب کنیم.


لازم می دانم از تمامی مدیران، کارشناسان ، کارکنان و پیمانکاران، تامین کنندگان و مشاوران و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیرخود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه شرکت را فراهم نموده اند؛ تقدیر و تشکر نمایم وامیدوارم با کمک و تلاش مضاعف دست اندرکاران و همکاران محترم، سال ۱۴۰۲ را که مدبرانه توسط رهبر بزرگ انقلاب "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری گردیده نیز همراه با خلاقیت،سخت کوشی ، یکپارچگی،  وهم افزایی آغاز و تداوم یابد.

اكنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پيش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسير رشد و پويايي بي وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.


محمد جواد عسکری باقرآبادی 

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره