Ar
En
Ru
ورود

وصول سریع مطالبات، افزایش تولید، افزایش سود

13:54 1403/04/30

دکتر حسین پور در مصاحبه ای اختصاصی گفت: شرکت کارخانجات شهید قندی یزد از نظر مالی در سال 1402 درمقایسه با سال 1402 افزایش تولید 80 درصدی داشته و از نظر تولید و فروش روند خوبی داراست

معاون مالی شرکت کارخانجات شهید قندی افزود: در سال گذشته موفق شدیم بازارهای بیشتری شناسایی و جذب نمائیم که باعث شد از حالت تک مشتری خارج شویم و سبد تولیدات شرکت را توسعه و تنوع بخشیم.

وی با اشاره به قرارداد 5.8 میلیون یورویی با سوریه گفت: به موازات عملیاتی کردن این قرارداد، بخشی از مطالبات از این کشور هم وصول خواهد شد.

دکتر حسین پور درخصوص چالش های مالی شرکت توضیح داد: عمده مشکلات شرکت نبود نقدینگی و وصول مطالبات است که برای از سر گذراندن این چالش وصول مطالبات را سرعت داده ایم برای نمونه در سال گذشته 98 میلیارد تومان از 126 میلیارد تومان طلب شرکت از شرکت توانیر را وصول کردیم و تنها حدود 30 میلیارد تومان آن باقی مانده است که قول پرداخت آن را گرفته ایم. معاون مالی شرکت شهید قندی ادامه داد: از شرکت مخابرات همچنان 100 میلیارد تومان طلب داریم که با پیگیری های مستمر، پیشنهادهایی از سوی این شرکت ارائه شده که بزودی بر سر آن به توافق خواهیم رسید.

این مدیر توانمند و مجرب شرکت شهید قندی با تاکید بر اینکه روند شرکت رو به بهبود است تاکید کرد: با توجه به افزایش سرعت وصول مطالبات، برنامه 5 ساله پیش بینی شده برای شرکت عملیاتی و شاهد درآمدزایی و سود عملیاتی بیشتر خواهیم بود. وی همچنین با توصیف شرایط رو به بهبود شرکت، ابراز امیدواری کرد بودجه 2000 میلیارد تومانی پیش بینی شده سال جاری محقق شود.