Ar
En
Ru
ورود

همایش پیاده روی خانوادگی کارگران کارخانجات تولیدی شهید قندی با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی

09:38 1402/02/16

"همایش پیاده روی خانوادگی کارگران کارخانجات تولیدی شهید قندی با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی"

در راستای تکریم و احترام به مقام کارگر به مناسبت روز جهانی کارگر، دکتر محمدصالح جوکار نماینده‌ی محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مدیران کارخانه، با کارگران و خانواده ی محترمشان به دیدار و گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی - در روز جمعه 15 اردیبهشت 1402 جمعی از پرسنل و کارگران کارخانجات تولیدی شهید قندی به همراه خانواده ی محترم با حضور در محل کارخانه ضمن حضور در همایش پیاده روی خانوادگی و بازدید از محوطه ی کارخانه و شرکت در برنامه های مفرح برای خانواده ها، با نماینده ی محترم مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی دیدار داشتند.

دکتر محمد صالح جوکار در این دیدار ضمن تقدیر و تکریم از بنیان خانواده و مقام کارگر تصریح کرد: سیاست استان یزد در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید و توجه ویژه بر حمایت از بخش ها و کارخانجات تولیدی استان می باشد. همچنین ایشان با تشریح شرایط سخت تولید، قول پیگیری جلسات و کارگروه های مرتبط برای تسهیل امر بومی سازی تمام مراحل تولید به منظور بازدهی و بهبود تولیدات و وضعیت کاری کارگران را دادند.

نماینده ی مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در ادامه ی بیانات خود ضمن تقدیر از تصمیم مدیریت به جهت اقدامات مثبت در جهت انتقال کارخانه به جاده ی بافق که به این منظور مقرر شده شرکت سرمایه گذاری توسعه و معادن مبلغ پانزده هزار میلیارد ریال با هدف صرفه جویی در هزینه ها و بالا بردن بهره وری تولیدات کارخانه در این پروژه سرمایه گذاری کند ، به مقایسه ی این اقدام ارزشمند با تصمیمات برخی دیگر از کارخانجات خارج از استان که اقدام به فروش زمین و ساختمان کارخانه ها کرده بودند پرداختند و تصمیم مدیریت کارخانجات تولیدی شهید قندی را حاصل جلسات و هم اندیشی های متعدد و در راستای سیاست های استان یزد بر شمردند.

در ادامه این مراسم با حضور جناب آقای جوکار (نماینده ی مردم یزد و اشکذر) ، محمدرضا دهقانی(مدیریت اداره ی تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد) ، محمد محمدی( معاون روابط کار اداره ی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد) و جمعی از مدیران مجموعه ی کارخانجات تولیدی شهید قندی از 25 نفر کارگر نمونه ی این مجموعه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


not found

not found

not found

not found

not found


not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found