Ar
En
Ru
ورود

نشست مدیران و مربی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی با مدیرعامل شرکت

16:01 1400/01/21


در نشستی با حضور مدیران باشگاه و همچنین مربی تیم فوتبال شهید قندی و مدیرعامل شرکت در محل دفتر مدیرعامل، پیرامون روند روبه رشد و همچنین نیاز به حمایت از تیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این نشست صمیمانه دکتر محمدجواد عسکری، مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی ضمن تقدیر از هيات مديره و مديرعامل باشگاه،توجه به امور پایه و تشکیل آکادمی فوتبال شهید قندی در راستای پرورش بازیکنان بومی و توانمند درکنار توجه به بحث اخلاق در ورزش را خواستار شد.
محمد جواد عسکری در ادامه بر حمایت همه جانبه مجموعه شهیدقندی از باشگاه و امید به رشد و صعود این تیم تاکید کرد.
اعضاي هیات مدیره باشگاه نیز ضمن تشکر بابت حمایت دکتر عسکری مدیرعامل شرکت از آمادگی باشگاه برای برگزاری مجمع عمومی در تاریخ 6 اردیبهشت خبردادند.
با توجه به اهمیت ایجاد تغییرات در بازیکنان تیم،انجام نقل و انتقالات کاربردی در این فصل موضوعی بود که به صورت ویژه به آن پرداخته شد.
در ادامه مدیرعامل باشگاه شهید قندی ضمن تشریح وضعیت مالی شرکت خواستار تداوم حمایت کارخانجات تولیدی شهید قندی از باشگاه شد.
همچنین در این جلسه حسن زاده بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال که این روزها سرمربی گری شهیدی قندی را عهده دار می باشد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران شرکت ، در راستای حمایت از تیم ریشه دار و قدیمی شهید قندی و توجه ویژه مدیرعامل به جنبه های فرهنگی باشگاه گفت: جوانان و علاقه مندان به فوتبال در استان یزد با اشتیاق فراوان این تیم را دنبال می کنند و چشم امیدی به درخشش نماینده ی فوتبال استان دارند.
وی اضافه کرد:در شرایط حساس این روزهای جدول لیگ دو فوتبال ایران با توجه و تمرکز بیشتر روی تیم می توان به صعود امیدوار بود.