Ar
En
Ru
ورود

رئیس هیات مدیره در بازدید از تیم فوتبال شهید قندی: از شما صعود به دسته یک، از ما حمایت همه جانبه

08:05 1402/10/19

دکتر امیرزاده، رئیس جدید هیات مدیره شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در حاشیه جلسه بودجه در محل کارخانه در شهر یزد، از تمرین تیم فوتبال این شرکت بازدید و با مربیان و اعضای تیم گفتگو کرد. رئیس هیات مدیره شرکت شهید قندی در گفتگوی صمیمی با اعضا و مربیان تیم بر اهمیت ورزش بخصوص فوتبال تاکید کرد و گفت: در همه فعالیت ها از جمله ورزش برای رشد بیشتر نیاز به مشورت با اهل فن داریم. دکتر امیرزاده تاکید کرد: اهمیت تعهد از تخصص بیشتر است هرچند به تعهد و تخصص تیم شهید قندی باور دارم. رئیس جدید هیات مدیره شهید قندی هرچند در این بازدید از رتبه و رده‌ی‌ کنونی این تیم فوتبال انتقاد کرد اما تصریح کرد: ما همواره در کنار شما هستیم و هر دستاورد تیم فوتبال شهید قندی، افتخاری برای گروه سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات است. وی همچنین وعده داد در صورتیکه تیم موفق به صعود قابل توجه شود، از طرف شرکت شهید قندی و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات بطور همه جانبه حمایت خواهد شد و به مشکلات فردی احتمالی تک تک بازیکنان رسیدگی خواهد شد.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت شهید قندی هم در این دیدار تصریح کرد: به تیم فوتبال شهید قندی ایمان داشته باشید چرا که براساس روند تمرینات، می توانم قول دهم رتبه تیم بزودی بهبود خواهد رفت. حمید رضا آسیابان پور افزود: با توجه به اینکه تمرینات تیم دیرتر از موعدِ مقرر آغاز شده است، هم اکنون نیاز به فرصتی داریم تا رتبه تیم را بهبود بخشیم.


not found


سر مربی تیم هم با اذعان به اینکه در هفته های ابتدایی فصل نتیجه رضایت بخشی نگرفته ایم تصریح کرد: در سه هفته اخیر روند بسیار رو به رشد بوده است. داوود مهابادی افزود: در صورتیکه تیم تقویت شود، با توجه به پتانسیل بازیکنانِ با انگیزه و جوان (با میانگین سنی 26 سال)، پایان فصل بطور حتم به لیگ یک صعود خواهیم کرد. مهابادی همچنین تاکید کرد: اطمینان می دهم در 15 بازی پیش رو و پایان فصل، جایگاه بسیار مناسبی خواهیم داشت و آنچه مد نظر هیات مدیره و آرزوی تیم است، بدست خواهد آمد. سرمربی تیم فوتبال شهید قندی همچنین درخصوص دلیل نتیجه کنونی تیم توضیح داد: یکی از مشکلات این فصل ما تاخیر در شروع تمرینات به دلیل دیرکرد در صدور مجوز است که بالتبع در بخش های مختلف آمادگی تیم از جمله یارکشی، تمرینات بدنسازی، تعداد بازی های تدارکاتی تاثیر نامطلوب داشت. مهابادی افزود: در سه هفته اخیر تیم هماهنگی لازم را پیدا کرده و نتایج خوبی بدست آوردیم و جایگاه ما در جدول جابجا شده است و امیدواریم با جذب نفرات جدید و قوی‌تر تا پایان سال جاری و با شروع نیم فصل دوم رده کنونی تیم را تغییر و به جایگاه اصلی تیم فوتبال شهید قندی برسیم.


not found


سید جواد شفیعی پور ، کاپیتان دوم تیم فوتبال شهید قندی دراین دیدار با تشکر از بازدید رئیس هیات مدیره شرکت شهید قندی از تمرین تیم گفت: در فصل پیش رو شرایط صعود ما در مقایسه با سال گذشته بسیار راحت تر است. شفیعی پور از رئیس هیات مدیره شرکت شهید قندی خواست جایگاه کنونی تیم در جدول را مد نظر نگیرد چرا که با توجه به آمادگی هم تیمی ها از طرف خود و هم تیمی ها قول می دهم تیم شهید قندی زودتر از زمان ممکن صعود نماید. شفیعی پور همچنین از دکتر امیرزاده خواست بیش از پیش از تیم حمایت شود تا با آرامش خاطر مسیر ترقی و صعود طی شود.


not found