Ar
En
Ru
ورود

دیدار صمیمانه مدیرعامل کارخانجات تولیدی شهید قندی با پرسنل و کارگران

08:17 1403/01/21

به مناسبت آغاز سال جدید دکتر محمد جواد عسکری مدیرعامل و دکتر سید مجید حسینی از اعضای هیئت مدیره شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با حضور در محل کارخانه با کارگران و پرسنل این شرکت دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که با استقبال خوب کارگران در محل سالن آمفی تئاتر کارخانجات تولیدی شهید قندی برگزار شد، دکتر حسینی به تشریح شرایط گذشته ی شرکت و جایگاه آن در بازار پرداختند.

ایشان در ادامه با اشاره به این موضوع که با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های ارتباط جمعی و لزوم استفاده از اینترنت ، فیبر نوری متقاضی بسیار خواهد داشت؛ پروژ های دولت سیزدهم در جهت گسترش خطوط فیبر نوری در کشور را با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی کارخانجات تولیدی شهید قندی جزو فرصت های پیش رو این شرکت برشمردند .

عضو هیئت مدیره شهید قندی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شرایط " نماد بکام " در بورس، افزودند با توجه به اقدامات انجام گرفته طی این سال ها و همچنین همت کارگران پر تلاش مجموعه ، نماد بکام شرایط خوبی را سپری میکند و این نوید را به صاحبان سهام محترم دادند که " بکام " روز های بسیار بهتری را پیش رو خواهد داشت.

در انتها نیز دکتر سید مجید حسینی به شرح بودجه ی شرکت برای سال 1403 پرداختند و با ترسیم شرایط پیش رو برای کارگران ملزومات دستیابی به این بودجه را توضیح دادند.

در ادامه دکتر محمد جواد عسکری مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات کارگران و پرسنل شرکت در سال 1402 ، با بیان شرایط شرکت در سال های قبل و اشاره به ضعف ها ی گذشته افزودند : کار های بسیار بزرگی در این سال ها جهت ترمیم ایرادات گذشته انجام گرفته و هنوز هم در حال انجام است.

دکتر عسکری ضمن شرح فعالیت های شرکت های تابعه، تغییر شرایط این شرکت ها از حالت زیان ده بودن به حالت سود آور را از دستاورد های مهم این سال ها دانستند . همچنین خاطرنشان کردند با توجه به ترسیم چشم انداز این شرکت ها برای سال 1403 در صورت تحقق این چشم انداز ها شرایط این شرکت ها میتواند به مراتب بهتر شود.

ایشان با اشاره به بودجه ی مشخص شده برای شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی، آن را به گونه ای دانستند که باید تمام اجزای مجموعه با تعصب و تمام توان به فعالیت خود ادامه دهند و بالاترین کیفیت را برای محصولات تولیدی تضمین نمایند.

مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با بیان این نکته که تمام فعالیت های ما باید به گونه ای باشد که منافع کارگران را حفظ کند، تاکید کردند پیشنهادات ما برای آینده با مشورت خود کارگران و پرسنل مجموعه به نحوی اجرا خواهد شد که به نفع زحمت کشان در مجموعه ی کارخانجات تولیدی شهید قندی باشد.

در انتهای این مراسم نیز تنی چند از کارگران سؤالات و درخواست های خود را با مدیرعامل مجموعه در میان گذاشتند که ایشان نیز در فضایی صمیمانه به آنها پاسخ دادند.



not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found