Ar
En
Ru
ورود

حضور پررنگ شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در ایپاس 2023

10:50 1402/07/26


شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد در بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با عرضه تولیدات شرکت کرده است. این نمایشگاه بین المللی با حضور بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی از دوشنبه 24 مهر ماه در مصلی تهران آغاز بکار کرد و تا پنجشنبه 27 مهر ماه از 9 صبح تا 3 بعدازظهر میزبان علاقمندان و متخصصان است. در نمایشگاه ایپاس امسال ۳۵ برند و شرکت از ۱۶ کشور جهان شرکت کرده اند. در بخش داخلی 600 محصول در معرض بازدید عموم مردم و متخصصین قرار گرفته است که ۲۵ درصد آن مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

مهم‌ترین هدف نمایشگاه ایپاس 2023 ایجاد فرصتی برای تبادل ایده‌ها و نظرات نوآورانه ایجاد شکوفایی و رونق اقتصادی و فرهنگی در زمینه اشتغال حمایت از تولیدات داخلی، نخبگان و فعالین اعلام شده است . همچنین بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها امکان مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف کوتاه کردن دست واسطه ها از دیگر اهداف نمایشگاه ایپاس 2023 است. ارائه فرصت برای سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی برای ارائه محصولات و خدمات خود و آشنایی با سرمایه‌گذاران و مخاطبان جدید از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

متخصصین و کارشناسان شرکت شهید قندی یزد نیز با هدف جلب سرمایه و مشتری، و معرفی بیشتر محصولات نوبنیان، انواع کابل، فیبرنوری و پنل های خورشیدی و ارائه توضیحات تخصصی به متخصصان، شرکتها، موسسات و سازمان ها در غرفه B17 (ستون 120) شبستان مصلی تهران حضور دارند.


not found


not found