Ar
En
Ru
ورود

جشن پایان سال کاری و فرارسیدن سال نو

16:32 1401/12/24

با نزدیک شدن به پایان سال 1401 جشنی به همین مناسبت در سالن آمفی تئاتر مجموعه رفاهی شرکت،باحضور مدیران و پرسنل کارخانه برگزار شد.

 این جشن با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد، ابتدا آقای مهندس طایفی (مدیر کارخانه شهید قندی) به ارائه گزارش اجمالی از میزان تولید کارخانه به حضار پرداخت و با قدردانی و تشکر از پرسنل شرکت سخنان خود را به پایان برد.

در ادامه از مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره دعوت شد تا دقایقی برای حضار از آنچه در سال 1401 گذشت گزارشی را به سمع برسانند.

ابتدا آقای مهندس حسینی به صورت مفصل از اقدامات انجام شده در جهت بهبود وضع شرکت از جمله احیای شرکت های زیرمجموعه و خرید دستگاهها و ماشین آلات مورد نیاز جهت بروزآوری و راه اندازی خط تولید هدایت نور-افزایش سرمایه شرکت شبکه سازان-بستر سازی راه اندازی خط تولید XLPE شرکت پلیمر و.... وصول مطالبات چندین میلیاردی از شرکت مخابرات از طریق تهاتر ملک،وصول مطالبات 8 میلیون یورویی از مخابرات سوریه(طی چند مرحله در ابتدای سال آینده) و عقد قرارداد 6 میلیون یورویی جدید با این کشور،و بالاخره بازگرداندن کابل های تولید شده و معیوب شرکت که از سال 91 در کشور اتیوپی دپو شده که خوشبختانه به جهت رشد قیمت فلزات رنگی با کمترین ضرر به شرکت ایساتیس جهت بازیافت تحویل خواهد شد.و در پایان از برنامه انتقال کارخانه صحبت به میان آمد که به سرعت اقدامات اداری و اجرایی آن در حال انجام است.

سپس پای سخنان جناب آقای دکتر عسکری نشستیم که از تلاش های بی وقفه خود و تیم مدیریتیشان جهت انجام همه اقدامات ذکر شده توسط رئیس هیئت مدیره صحبت کردند- مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد با پیگیری های انجام شده کارخانه در سالهای اخیر همیشه در این شرایط سخت اقتصادی با مشکل کمبود مواد اولیه دست و پنجه نرم می کرد  اما امروز بحمدالله تمام مواد مورد نیاز خریداری شده و در انبار موجود است و انشاالله حداقل در سه ماهه ابتدای سال دغدغه کمبود هیچ نوع موادی وجود نخواهد داشت. در ادامه ایشان پرسنل در همه رده ها را به همیت و همکاری بیش از پیش دعوت کرد تا با کار و تلاش روز افزون بتوانیم از تمام ظرفیت شرکت استفاده کنیم از طرفی امانت دار سهام 93000 سهامدار که چشم امیدشان به رشد و تعالی این مجموعه است باشیم.مدیر عامل از عقد قرارداد با شرکت های مختلف در کشور های همسایه سخن گفت و خاطر نشان کرد انشاالله سال آینده کارخانه تولید محصولات شهید قندی در اقلیم کردستان با شراکت طرف خارجی احداث خواهد شد که این مهم باعث رشد چشم گیر صادرات و مولد سازی ماشین آلات راکد کارخانه خواهد شد. وی سال آینده را سالی بسیار امیدوارکننده برای شهید قندی خواند که انشاالله با تحقق  اهداف، شهید قندی این برند با سابقه به جایگاه خود را بازخواهد گشت.

در ادامه نماینده شورای اسلامی کار با تقدیم گل به ایشان از زحمات خالصانه ی تیم مدیریت علی خصوص شخص مدیر عامل که همواره در طول این 3 سال به طرق مختلف موجب دلگرمی کلیه پرسنل مجموعه بوده تشکر و قدردانی کرد.

در پایان دکتر عسکری پای سخنان و درد دل های یکی از پرسنل به نمایندگی از کارگران نشست و این امید را داد که انشاالله در آینده نزدیک با تحقق اهداف برنامه ریزی شده مجموعه به روز های طلایی خود بازخواهد گشت و شاهد شکوفایی و اعتلای برند شهید قندی در منطقه خواهیم بود و همه از برکات این پیشرفت متنعم خواهند شد.


not found


not found

not found

not found

not found

not found


not found

not found

not found

not found