Ar
En
Ru
ورود

تقدیر از نمایندگان برتر فروش

15:17 1402/11/30

با حضور مدیر عامل محترم، مدیران ارشد و نمایندگان فروش شرکت شهید قندی، نشست هم اندیشی و تقدیر از نمایندگان برتر فروش شرکت شهید قندی برگزار شد.

در این نشست نمایندگان نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کردند و قرار شد نشست های هم اندیشی دستکم سه بار در سال برگزار شود. همچنین مقرر شد درصورت کسب حد نصاب جدید نمایندگان در فروش محصولات شرکت شهید قندی، به نسبت افزایش فروش، تخفیفاتی برای آنان در نظر گرفته شود.

مدیر عامل شرکت شهید قندی در این نشست گفت: نمایندگان فروش از بدنه شرکت محسوب می شوند؛ خوشبختانه سال 1402 در مقایسه با دیگر شرکتها شرایط بهتر بوده است. دکتر عسکری افزود: تاکنون حدود 87 درصد تعهد بودجه سال 1402 ما محقق شده و تا انتهای سال بخش دیگری تحقق پیدا خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت شهید قندی با ابراز امیدواری برای تحقق تعهد در سال 1403 گفت: تعهد ما در سال آینده 2000 میلیارد تومان است که سهم نمایندگان فروش را 600 میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم. وی تاکید کرد: تمایلی نداریم شمار نمایندگان را افزایش دهیم به شرطی نمایندگان استان های همجوار را ظرف 6 ماه پوشش دهند.

دکتر عسکری درخصوص فعالیت های شرکت و زیر مجموعه ها نیز گفت: شرکت پلیمر ابرکوه صادرات بسیار خوبی به ترکیه دارد و پیش بینی کرده ایم تا پایان امسال حدود 2میلیون یورو صادرات به این کشور انجام شود. وی اضافه کرد: شرکت برق آفتابی هدایت نور نیز یکی از شرکتهایی است که می تواند تولیدی بیشتر از شهید قندی داشته باشد و پیش بینی ما برای تولید این شرکت در سال آینده 200 مگا وات تولید پنل است.

مدیر عامل شرکت شهید قندی با تاکید بر اینکه در حال توسعه شرکت و افزایش فروش هستیم گفت: هفته آینده سفری به سوریه داریم که در این سفر قراردادی به ارزش 6 میلیون یورو میان شرکت شهید قندی و .... سوریه امضا خواهیم کرد.

دکتر عسکری در پایان اعلام کرد در صورتیکه هر یک از نمایندگان شرکت امکان بازاریابی در دیگر کشورها داشته باشند، برای همکاری استقبال می کنیم.

در پایان این نشست از5 نماینده برترفروش شرکت شهید قندی با تقدیم لوح سپاس تقدیر شد.


not found

not found

not found


not found

not found

not found