Ar
En
Ru
ورود

تجلیل از شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بعنوان واحد صنعتی نمونه

07:51 1403/04/20

"در مراسمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد از شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بعنوان واحد صنعتی نمونه تجلیل به عمل آمد."

در این مراسم دکتر محمدمجید فولادگر معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت با ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالین اقتصادی یزد گفت: هرچند به خاطر مدیریت ناترازی ها مجبور به اعمال برخی محدودیت ها هستیم اما در جایگاه مسئولیتی از شما قدردانی میکنم که در این اکوسیستم اقتصادی با وجود موانع زیادی که وجود دارد همچنان بلند همتانه به تولید مشغول هستید.

فولادگر با اشاره به شعار وزارت صمت با عنوان "جهش تولید صادرات محور دانش بنیان" به این معنا که هم به سمت دانش بنیان شدن حرکت کنیم و هم صادرات را رونق دهیم؛ ادامه داد: تلاش میکنیم ظرفیت های اقتصادی ایران بازنمایی و بازرهای جدید خلق شود.

وی چشم انداز کشور را ورود به بازارهای خارجی دانست و تأکید کرد باید با صادرات، مرزهای اقتصادی ایران را فراتر از مرزهای جغرافیایی تعریف کنیم.

در ادامه نیز دکتر محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، با بیان این که یزدی‌ها پرچمدار توسعه صنعت در کشور هستند و با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: متاسفانه هیچ فرایند و ساز و کاری برای این حضور و مشارکت مشخص نیست تا شاهد جهش باشیم.

جوکار افزود : عمده مشکلات به ناهماهنگی امور در بخش های مختلف که باید از تولید حمایت کنند برمیگردد. قابل قبول نیست که بخاطر ناترازی انرژی؛ یک واحد تولیدی را تعطیل کنیم و نفس تولید را بگیریم. استان یزد با وجود ظرفیت های بالا در بحث تولید و همت مردان و زنان غیور که در دل کویر چنین تمدنی بزرگی ساخته اند میتواند حرف اول در بحث انرژی های تجدید پذیر در کشور را داشته باشد

وی تأکید کرد اگر بخواهیم جهشی صورت بگیرد باید به خواسته های منطقی کسانی ک در تولید خدمت میکنند توجه کنیم.

در پایان محمدصالح جوکار با قدردانی از صنعتگران یزدی که با چنگ و دندان خط تولید در یزد زنده نگه داشتند خاطرنشان کرد صرفا صدور دستورالعمل راه به جایی نمیبرد و اگر بخواهیم فضای کسب و کار را رونق دهیم باید موانع را برداریم.

در بخش دیگری از مراسم تجلیل از واحد های صنعتی نمونه دکتر مهران فاطمی استاندار یزد نیزبا تقدیر و تشکر ازجامعه بزرگ صنعت و فعالین اقتصادی یزدی گفت : بخشی از هویت، اصالت، کرامت، عزت و افتخار یزد مرهون زحمات یکیایک شماست.

درپایان پس نمایش کلیپ معرفی کوتاهی از فعالیت های شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی از دکتر محمد جواد عسکری باقرآبادی مدیرعامل محترم این شرکت با اهدای تندیس و لوح تقدیر، بعنوان واحد صنعتی نمونه تجلیل بعمل آمد.



not found

not found

not found

not found

not found