Ar
En
Ru
ورود

بالاترین سطح کیفیت از گذشته تا کنون

14:35 1402/09/21

چرا کیفیت تولیدات شهید قندی همواره حرف اول را در کشور و منطقه می زند؟ این سوالی است که خبرنگار شرکت شهید قندی را برآن داشت تا با مدیر کیفی این شرکت مصاحبه ای هر چند کوتاه اما مفید انجام دهد.

مهندس مرتضی عزیزی در این گفتگوی اختصاصی ضمن اشاره به اینکه تولیدات شرکت شهید قندی از گذشته تا کنون در بالاترین سطح از نظر کیفیت قرار دارد گفت: رسالت و هدف ما این است که تولیدات شرکت شهید قندی همیشه به عنوان برند برتر در کشور و منطقه باقی بماند.

مدیر کنترل کیفی تولیدات شرکت شهید قندی ادامه داد: کنترل کیفیت در این شرکت کاملا شفاف است و برای تولید محصول با کیفیت عالی نظارت در سه مرحله شامل مواد اولیه خریداری شده، کنترل مراحل تولید و تست نهایی صورت می گیرد.

وی ادامه داد در مرحله کنترل کیفیت تولید نهایی، شاخص ما طبق دستورالعمل های سخت گیرانه شرکت است با اینحال از مشتری خواسته می شود توسط ناظر خود نمونه برداری انجام دهد و براساس بندهای قرارداد، دوباره محصول نهایی را آزمایش نماید و پس از اعلام نتیجه (که همیشه رضایت مشتری را در پی دارد) محصول را بارگیری و ارسال انجام می شود که این روش متد وان شرکت شهید قندی است که مشتری کنترل کیفیت را در محل تولید و قبل از تحویل سفارش انجام میدهد.

مدیر کنترل کیفیت شرکت شهید قندی به خبرنگار این شرکت گفت: کیفیت بی نظیر تولیدات ما دلیل اصلی تمایل شرکت های نفت و گاز به عقد قراردادهای مکرر با این شرکت است. مهندس عزیزی تاکید کرد: تولیدات شرکت شهید قندی یزد همواره در بالاترین سطح کیفی قرار داشته و کلیه پرسنل این شرکت همواره سعی کرده اند همگام با استانداردها و روش ها بروز شوند و سطح کیفیت تولیدات را حفظ کنند و درهمین راستا موفق به کسب گواهی ها و تائیدیه های مختلف از سازمان های مربوط شوند.

مهندس عزیزی توضیح داد: آزمایشگاه شرکت شهید قندی دارای گواهی Iso17025 در زمینه مواد اولیه است و این گواهی سالی یک بار از سوی مراجع ممیزی می شود.

 با توجه به چشم انداز سازمان و خط مشی مصوب شده در راستای بهبود روشها و فرآیندهای سازمانی، این شرکت اولین تولید کننده ای بوده که موفق به اخذا گواهیiso 90001 از شرکت SGS درزمینه سیستم ملی مدیریت کیفیت شده است و در راستای رسالت خود موفق به اخذ گواهی iso 9001 و iso 95001 شده است که این امر نشان می دهد مسائل زیست محیطی، و مسائل ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان از نظر مدیران ارشد از اهیمن بسزایی برخوردار است.

مدیر کیفی شرکت شهید قندی در پایان به خبرنگار این شرکت گفت: شرکت شهید قندی به منظور حفظ نفوذ در بازار نسبت به ارتقا سبد محصولات خود اقدام نموده و علاوه بر کیفیت و پیگیری رضایت مشتری، خریداران و تامین کنندگان بسیاری را مجاب می نماید تا سفارشات خود را به ما بسپارند و این افتخار ماست که به دلایل ذکر شده در خدمت مشتریان هستیم.



not found