Ar
En
Ru
ورود

افزایش چشمگیر تولید در شرکت شهید قندی

09:26 1402/09/12

در پی افزایش تولید بیش از دو برابری فیبرنوری در نیم سال نخست سال 1402 در مقایسه با میزان تولید همین محصول در کل سال 1401 خبرنگار شرکت شهید قندی در مصاحبه ای اختصاصی نظر مدیر تولید را در این باره جویا شد.

مهندس بهزاد فولادی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار شرکت شهید قندی یزد با اشاره به اینکه امسال درزمینه تولید فیبر نوری رشد چشمگیری داشتیم گفت: میزان تولید ما درنیمه نخست امسال، دو برابر کل تولید در سال 1401 است. وی توضیح داد: تخصص شرکت شهید قندی از بدو تاسیس، تولید کابل نوری بوده است و همچنان در این زمینه فعال هستیم. مدیر تولید شرکت شهید قندی یزد افزود: البته متخصصان شرکت شهید قندی در زمینه تولید دیگر کابل ها هم حرف اول را در کشور و منطقه می زنند اما از دیرباز عمده فعالیت را روی فیبر نوری متمرکز کرده ایم.

مهندس بهزاد فولادی میزان تولید کابل های نوری در 6 ماه نخست سال را بیش از 5 هزار کیلومتر اعلام کرد و گفت: این میزان تولید کابل نوری در 6 ماه نخست سال حد نصاب چشمگیری برای شرکت شهید قندی محسوب می شود. این مدیر خط مقدم شرکت شهید قندی درخصوص دیگر تولیدات شرکت گفت: شرکت شهید قندی دارای سالن FTTH است که این سالن آماده سفارش گیری کابلهای پریمایز کیبل (premise cable) از شرکت مخابرات ایران است و هم اکنون نیز سفارشاتی از دیگر شرکتها در این سالن در حال تولید است.

مهندس فولادی گفت: کیفیت بالاتر از استاندارد تولیدات شرکت شهید قندی و خوش قولی در تحویل سفارشات از جمله افتخارات ماست وهمین ویژگی ها شرکت ناک را برآن داشت تا سفارش دوباره 4 هزار کیلومتری کابل نوری را به ما بسپارد که هم اکنون در حال تولید آن هستیم (ناک، شرکت پیمانکاری در زمینه کابل های نوری است و قرارداد همکاری با مخابرات و همراه اول دارد). وی افزود: شرکت شهید قندی علاوه بر تولید کابل های مسی مخابرات و برق، در زمینه تولید کابل های دیتا و شبکه (cat 6 و cat 5) فعالیت دارد و شرکت های پتروشیمی سفارش کابلهای کند سوز (low smoke) خود به شرکت شهید قندی می سپارند. به گفته ی مهندس فولادی، شرکت شهید قندی در تولید کابل های خودنگهدار اِی بی سی (ABC) نیز بسیار موفق بوده است و در 6 ماه نخست امسال سفارش کم نظیر سه هزار کیلومتر از این نوع کابل، معادل 2 میلیون دلار را از کشورعراق گرفته است. به گفته وی این سفارش تولید و صادرات آن به کشور عراق انجام شده است و سفارش گیری از این کشور همچنان ادامه دارد.

مهندس فولادی درخصوص تحقق شعار سال هم گفت: بخش رشد تولید در این شرکت محقق شده و کارکنان و متخصصان بطور شبانه روز در سه شیفت مشغول تولید هستند. وی افزود: اگرچه فرآیند تامین مواد اولیه در شرایط کنونی بسیار سخت و با چالش هایی روبروست اما این چالش ها مدیریت می شود و شرایط برای تولید کاملا مهیاست و پتاسیل شرکت شهید قندی برای افزایش تولید بسیار بالاست. مهندس فولادی در آخر افزود: بنظر می رسد شرکت شهید قندی به شکوفایی سابق خود برگشته و امسال از نظر سفارش گیری و تولید، سال بسیار خوبی تلقی می شود تا جایی که احتمال افزایش نیروی انسانی و توسعه ماشین آلات برای انجام سفارشات بیشتر می رود.

not found