Ar
En
Ru
ورود

افتتاح کارگاه قرقره سازی چوبی توسط جناب دکتر عسکری مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی

09:06 1402/05/29

در روز شنبه 28 مرداد 1402 کارگاه قرقره سازی چوبی با مدیریت شرکت ایساتیس ارتباطات قندی توسط جناب آقای دکتر عسکری، مدیرعامل محترم شرکت کارخانجات شهید قندی و با حضور همراهان ایشان فتتاح گردید. 



این کارگاه که در شرکت کارخانجات شهید قندی واقع شده است، با حمایت و پشتیبانی مجدانه جناب آقای دکتر عسکری و با پیگیری مدیرعامل شرکت ایساتیس ارتباطات قندی جناب آقای مهندس عبداللهی منش به بهره برداری رسید. در این مراسم، جناب دکتر عسکری از خط تولید قرقره چوبی و ماشین آلات تجهیز شده بازدید کردند و توضیحات لازم در زمینه اقدامات انجام گرفته به ایشان ارائه گردید. جناب دکتر عسکری در این مراسم، توصیه های لازم را در خصوص نحوه فعالیت کارگاه و برنامه ریزی جهت توسعه فعالیت آن از جمله راه اندازی خط تولید قرقره فلزی ارائه دادند. 



شایان ذکر است تولیدات کارگاه مذکور ضمن تامین تقاضای شرکت کارخانجات شهید قندی، می‌تواند نیاز سایر شرکت های تولید سیم و کابل را برطرف کند. راه اندازی کارگاه قرقره سازی در راستای طرح های مدیریت شرکت ایساتیس ارتباطات قندی برای توسعه فعالیت این شرکت و همچنین ارزش افزایی و خلق ثروت از طریق هم افزایی با شرکت مادر تخصصی (شهید قندی) می باشد.


not found

not found

not found

not found

not found

not found


در ادامه نیز دکتر عسکری با همراهان خود ضمن بازدید از خط تولید شرکت برق آفتابی هدایت نور با جناب آقای پورصالح مدیرعامل این شرکت به گفت گو پرداختند. در این بازدید مشکلات تولید شرکت برق آفتابی به سمع و نظر دکتر عسکری رسید و ایشان نیز راه حل های خود را در جهت تولیدات هرچه بهتر این مجموعه ارائه کردند.


not found

not found

not found