Ar
En
Ru
ورود

استاندار یزد در نمایشگاه الکترونیک: شهید قندی شرکت موفقی است

15:10 1402/11/30

شرکت شهید قندی یزد در هفتمین نمایشگاه تخصصی برق در حوزه های صنایع الکترونیک انرژِی های نو تجهیزات روشنایی و نورپردازی و لوستر خوش درخشید.

در این نمایشگاه که به همت شرکت صنعت و بازرگانی یزد در مساحتی به وسعت 5000 مترمربع در محل نمایشگاه بین المللی یزد و به مدت 4 روز برگزار شد، 38 شرکت برتر کشور از استان های تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، و قزوین حضور داشتند.

استاندار محترم یزد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: صنعت انرژی خورشیدی یکی از پاکترین صنایع، صنعتی دانش بنیان و منطبق بر سند یزد نوین است. دکتر مهران فاطمی افزود: استان یزد با توجه به پتانسیل بالا در این زمینه نیاز به فارغ التحصیلان و متخصصان این حوزه دارد و بطور قطع از فعالان این صنعت در زمینه ارائه تسهیلات مجوزها و بازار حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

استاندار محترم یزد هفتمین نمایشگاه تخصصی برق یزد را ویترین خوبی برای دستاوردهای صنعت دانش بنیان برشمرد و تصریح کرد: با هدف توسعه شرکتهای دانش بنیان، فناوری های حوزه صنایع پاک و پیوند میان دانش بنیان ها و صنایع استان را پیگیری می کنیم.

دکتر فاطمی همچنین به خبرنگار شرکت شهید قندی درخصوص اجرای طرح 20 میلیون پورت فیبرنوری درب منازل گفت: عمده فیبر نوری شرکت مخابرات توسط شرکت شهید قندی تامین می شود و الحمدلله این شرکت، شرکت موفقی است و محصولات آن در داخل و خارج کشور بخوبی مورد استقبال قرار می گیرد.

وی درخصوص جابجایی کارخانه از محل فعلی هم گفت: ما برای جابجایی شرکت با تخصیص زمینی مناسب بستر سازی کرده ایم و جابجایی کارخانه با نظر مدیران شرکت و به مرور انجام می شود بطوریکه روند تولید را متوقف نمی کند.


not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found

not found