Ar
En
Ru
ورود

آسیابان پور : به لیگ یک صعود می کنیم

10:03 1402/11/04

حمیدرضا آسیابان پوردر مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار شرکت شهید قندی به ویژگی های بازیکنان و حمایتها ی بی دریغ مدیرعامل شرکت شهید قندی اشاره و تصریح کرد: بزودی به لیگ دسته یک صعود خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی با اشاره به اینکه هم اکنون سرمربی تیم فوتبال داوود مهابادی از مربیان با سابقه در لیگ های یک و برتر است گفت: طی قرارداد، سکان تیم برای امسال و سال آینده به ایشان سپرده شده است و روزی دو بار با 29 بازیکن به تمرینات موثر می پردازند. وی افزود: هم اکنون حمید نعمتی کاپتان اول، سید محمد حسینی و سید جواد شفیع پور کاپیتان دوم و سوم تیم هستند و با چینش مدبرانه ای که درتیم صورت گرفته، در دو بازی که تا پایان نیم فصل داریم بطور قطع 6 امتیاز را کسب و عقب ماندگی ها را جبران می نمائیم.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهید قندی که سابق براین بازیکن این تیم فوتبال نیز بوده است گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی نزدیک به بیست سال است با سابقه ای درخشان در استان یزد مشغول به فعالیت در رشته های مختلف است که تیم فوتبال آن فعال‌تر است. وی مچنین با اشاره به اینکه شرکت کارخانجات شهید قندی اسپانسر اصلی باشگاه است تصریح کرد: این باشگاه همکاری تنگاتنگی با شرکت شهید قندی دارد و هر سال بودجه ای به باشگاه اختصاص می دهد. وی افزود: ما نیز همواره سعی کرده‌ایم دین خود به شرکت شهید قندی ادا نمائیم و با تبلیغات مناسب از جمله لباس تیم فوتبال قدردان حمایت های آن باشیم.

آسیابان پور گفت: در چهار سال گذشته که در لیگ دسته 2 کشوری شرکت کردیم و همچون همیشه، حرفی برای گفتن داشتیم ، علاوه بر بازی قدرتمند، با اخلاق و نضباط سعی کردیم نام شهید قندی را سربلند نگهداریم و همانطور که شهید حزب جمهوری، شهید محمود قندی یکی از مسئولین نمونه کشور بوده است و تیم فوتبال مزین به نام این شهید گرانقدر است، تیم فوتبال شهید قندی همواره تلاش می نماید نمونه باشد کما اینکه تاکنون جریمه ای با ادله کافی و منطقی نداشته ایم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید قندی با اشاره جوان بودن اعضای تیم فوتبال گفت: رنج سنی فوتبالیست های ما از 17 سال تا 32 سال با میانگین حدود 26 سال است و سابقه بازیکنان شامل مجربین تیم های لیگ های یک دو سه و لیگ برتر است. وی افزود: از افتخارات تیم شهید قندی صعود به لیگ یک در سال 1381 و بلافاصله در سال بعد صعود به لیگ برتر است. آسیابان پور توضیح داد: البته از آن زمان حدود 14 سال تیم داری نکردیم اما از سال گذشته که دوباره فعالیت را شروع کردیم، قهرمان نیم فصل بوده ایم.

مدیر عامل باشگاه شهید قندی گفت: این باشگاه مسئولیت فرهنگی دارد و از این بُعد در استان یزد تاثیرگذار است. وی تاکید کرد: خود را درقبال خانواده کلیه کارکنان کارخانه و باشگاه مسئول می دانم و علاوه بر برگزاری کلاس های ورزشی، مسابقاتی همراه با جایزه با هدف ایجاد نشاط برای خانواده ها برگزار می نمائیم. وی همچنین از آغاز دور مسابقات والیبال خبر داد که مراحل پایانی آن در دهه فجر برگزار می شود.



not found