Ar
En
Ru
ورود

" دیدار مدیر عامل کارخانجات تولیدی شهید قندی با نماینده ی مردم یزد در مجلس شورای اسلامی "

15:09 1402/12/12


صبح امروز دوازدهم اسفند ماه 1402 و پس اتمام شمارش آرای انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد جواد عسکری بهمراه چند تن از مدیران کارخانجات تولیدی شهید قندی با حضور در دفتر دکتر محمد صالح جوکار نماینده ی مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرعامل کارخانجات تولیدی شهید قندی کسب اکثریت آرا در انتخابات و حضور مجدد دکتر جوکار را تبریک گفت و خاطر نشان کرد : این حضور پررنگ مردم در صحنه ی انتخابات و پیروزی در انتخابات موجب افزایش بار مسئولیت بر دوش نمایندگان مجلس خواهد شد.
دکتر عسکری همچنین ابراز امیدواری کرد مجلس جدید گام های مؤثری در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد رفاه حداکثری در میان آحاد جامعه بردارد.
دکتر محمد صالح جوکار نماینده ی مردم یزد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز تشکر از حضور مدیران کارخانجات تولیدی شهید قندی افزود : از مردم شریف استان جهت حضور پرشور در صحنه ی انتخابات قدردانی میکنیم و خود را مدیون این مردم همیشه در صحنه میدانیم.
در بخش دیگری از این دیدار صمیمانه دکتر جوکار نیز ابراز امیدواری کرد مجلس جدید بتواند دین خود را به مردم شریف ایران ادا کرده و بخشی از مشکلات این مردم را حل نماید.


not found

not found


not found

not found

not found

not found