Ar
En
Ru
ورود

" بازدید وزیر ارتباطات از خط تولید فیبر نوری کارخانه شهید قندی "

14:44 1402/11/18

دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه ی خود به یزد، با همراهی دکتر مهران فاطمی استاندار یزد و دکتر محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانجات تولیدی شهید قندی از خط تولید فیبر نوری(FTTX) بازدید به عمل آوردند.

در خلال این بازدید مهندس فرزاد برومند مدیر کارخانه ضمن ارائه ی توضیحاتی، وزیر ارتباطات و هیأت همراه را با جدیدترین محصولات و دستاورد های مجموعه ی شهید قندی آشنا نمود.

گفتنی ست در جریان این بازدید که با ارائه ی توضیحاتی از سوی دکتر محمد جواد عسکری مدیرعامل شرکت همراه بود، در خصوص خواسته ها و نیاز های این مجموعه به منظور توسعه و پیشرفت هرچه بهتر و سریعتر مسائلی مطرح شد.

وزیر ارتباطات نیز قول های مساعدی در جهت بهبود شرایط و رفع موانع مطرح شده دادند.

مدیرعامل کارخانجات تولیدی شهید قندی با بیان این موضوع که دکتر زارع پور از کیفیت تولیدات کارخانجات تولیدی شهید قندی رضایت کامل داشتند افزود : فییر های نوری تولید شهید قندی دارای بالاترین کیفیت می باشند و علاوه بر ارسال به مناطق مختلف کشور طی قراردادی در حال تولید برای صادرات به کشور ونزوئلا هستیم و امیدواریم بتوانیم در آینده ای نزدیک صادرات خود را به کشور های دیگر نیز افزایش دهیم.

همچنین وزیر ارتباطات و هیات همراه با حضور در اتاق سرور کارخانجات تولیدی شهید قندی ضمن اتصال این مجموعه به شبکه ی فیبر نوری ، انجام تست سرعت و پهنای باند اینترنت فیبر نوری را انجام دادند.


not found


not found


not found

not found

not found